4/16/2011

Examen

                                                                          Recenzje

Pierwszym produktem, który zakupiłem ostatnio było masło do ciała marki Bielenda z serii awokado.Seria ta jest dla skóry suchej i odwodnionej.Po długo godzinnych kąpielach nabawiłem się wysypki i teraz muszę używać produktów do suchej skóry.Używałem miliony maseł do ciała i żaden nie skutkował.Natrafiłem w końcu na masło od Bielendy.Jest bardzo tłuste i pachnie arbuzem.Jest super, lecz ma jedna wadę wchłania się ponad godzinę :<.Ogólnie sięgnę  po niego po raz drugi.Cena 17 zł w Rossmanie.





Drugim produktem po którego sięgnąłem  jest maska do włosów marki Syoss.Jest to maska z serii Smooth Relax.Wygładza i odżywia jak każda maska nic nadzwyczajnego na moich włosach nie zrobiła, lecz była przecena, która mnie skusiła na zakup.Wiem jednak, że następna maską na włosy będzie maska marki Radical .Cena maski syoss 11 zł z 15 zł 



Trzecim produktem jest krem marki  La Roche-Posay z serii Lipkar Baume Ap.Dostałem go od koleżanki, ponieważ miała ten sam problem na oku co ja był to prawdopodobnie liszaj na powiece oka.Krem ten załagodził to w dwa dni.Polecam go mocno na takie dolegliwości.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz