7/26/2011

Co powinno znajdować się w torbie na plażę ?

Hej, dzisiaj mam zamiar zrealizować tag pt: "Co powinno znajdować się w torbie na plażę ".Cały tag składa się z 2 pytań i wydaje mi się, że Ameryki nie odkryłem no, ale może się komuś przyda : )

1.Jaką wybrać torbę na plażę ?

Na plażę nie powinniśmy brać pięknych słomianych koszyków albowiem w ich strukturę może wejść piasek, który zniszczy nam słomie.Najlepiej sprawdzą się torby materiałowe z zamkiem ,dlaczego ?Ponieważ w materiał nie wejdzie piasek a zamek ochroni przedostanie się go do wnętrza torebki.























2.Co warto zabrać i jak to przechowywać ?

Na plaże bierzemy przede wszystkim kosmetyki z filtrem, mgiełkę do ciała,antyperspirant, jakaś opaska, gumka do włosów, okulary przeciwsłoneczne, płyn ochronny na włosy, i oczywiście nie zapominajcie o WODZIE !!Kosmetyki zawsze chowajcie w folie plastikowe, żeby nie ubrudziły się od piasku.


Życzę wam ciepłych i pogodnych wakacji, piszcie w komentarzach gdzie jedziecie : *


xoxo

1 komentarz:

  1. Ja bym troche zmieniłą :P Ale każdy ma twój sposób a ja wiem że ty inaczej niż ja robisz <3

    OdpowiedzUsuń