7/03/2011

Ogromna sesja !!

Moi kochani specjalnie dla Was udało mi się ubłagać moją znajomą na zrobienie sesji.Na temat Ani Ży autorki tych pięknych zdjęć napisze osobny post, ponieważ jej talent jest nieziemski i za wszelką cenę nie może się zmarnować.Drugą osobą, której należą się podziękowania jest Weronika Olczak, która wcieliła się w rolę modelki.Ja pełniłem rolę stylisty i choreografa.



Zdjęcia :























Opis :

*Torba-New Yorker 
*Beżowa bransoletka-Reserved
*Wisiorek-Reserved
*Pierścień z motywem liścia-Reserved
*Bluzka w paski-H&M
*Marynarka-H&M
*Buty-New Yorker
*Kamizelka-z szafy mamy
*Kurtka-H&M
*Spodnie-New Yorker
*Czarna bluzka-Stradivarius

xoxo

8 komentarzy:

  1. śliczne! <3 w ogole to piękna modelka ;p jaki aparat używałeś i program obrabiający zdjęcie ? :) uwielbiam Twojego bloga!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia i stylizacje : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło to słyszeć.Aparat: nikon d90.Program:Photoshop cs3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w ogole jak na chłopaka to masz ZAJEBISTY gust. ^^ dzięki za info o aparacie i programie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog .. więcej sesji zdjęciowych

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej od ubrań interesuje mnie osoba w nie ubrana ( weronika jest zajebista <3 ja uwielbiam ją)

    OdpowiedzUsuń