12/17/2011

Pielęgnacja twarzy !

Hej wszystkim ! Dzisiaj na moim cudownym blogu <narcyz> opiszę wam pielęgnację twarzy.

Number 1. Strefa T.

Chyba u wszystkich ludzi najbardziej problematyczną sferą waszej pięknej buzi jest STREFA T.W skład tej o to strefy wchodzi: czoło, nos i broda.To tam właśnie powstaje najwięcej pryszczy, zaskórników i  masę innych świństw.

Number 2.Kosmetyki do pielęgnacji.

Vichy Normaderm żel Oczyszczający 


Krem do twarzy Ziaja  Calma HLC



Mydło w płynie <obojętnie jakie ja mam akurat Ziaje>

La Roche Posay Lipkar Baume AP





Number 3.Stosowanie.

Najpierw na twarz stoujemy Vichy Normaderm <ale to tak śmierdzi niemiłosiernie, że rozrabiamy to wpierw z kilkoma kroplami waszego ulubionego mydła w płynie>.Następnie stosujemy w szczególności na strefę T.Po umyciu nakładamy na usta i oczy Lipkar z La roche posay, który nawilży nam mocno wysuszoną skórę w tych wrażliwych miejscach.Na koniec nakładamy na całość krem od Ziaji, który dobrze nawilża i w dodatku nie zapycha.




Mam nadzieję, że pomogę wam tym postem i poradzicie sobie ze skórą.


Ps.Ostatnio oglądając Galileo dowiedziałem się, że od słodyczy i fast foodów nie wychodzą pryszcze.Więc nie żałujcie sobie masy słodyczy w święta : **


XoXo

4 komentarze:

  1. kiedy nowy konkurs ? :**

    kocham twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs hmm.. musi się nadarzyć nowa fajna okazja.Na tym etapie nie będę niczego zdradzał , po prostu wchodźcie na bloga często komentujcie i klikajcie "Lubię to" na Facebooku a konkurs pojawi się lada dzień.

    Miło mi, że kochasz mojego bloga.

    Pozdrawiam xoxo ®

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się doczekać !! <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłam sobie prezent gwiazdkowy i kupiłam wszystkie produkty jakie poleciłeś. Są genialne !!!! <3

    Czekam z niecierpliwością na konkurs!!!

    OdpowiedzUsuń