1/10/2012

Konkurs !

Hej,kochani dzisiaj mam dla was konkurs ! 
Jak pewnie się domyślacie na moim koncie stuknęła  30 !!!!

Z tej oto okazji mam dla was mały prezent w postaci :

Pięknej ,najmodniejszej torebki LILOU w kolorze pomarańczowym.

Pewnie pamiętacie jak opisywałem bransoletki LILOU, ponadto dodałem że niedługo opiszę inne produkty Lilou, lecz postanowiłem was nimi obdarować.





Co zrobić, żeby wygrać ?

1.Musicie, zrobić pracę na stronie POLYVORE.COM
2.Wysłać ją na maila lamodeonlyfashion@gmail.com
3.Wszystkie prace będą rozpatrywane do 20 stycznia.
4.Każda osoba, która bierze udział musi zostawić komentarz z imieniem i mailem, oraz grawerem jaki chce mieć na torebce.




Tym, razem będzie troszkę trudniej, ale dacie sobie radę ;)


wszelkie pytania proszę wysyłać na maila.



xoxo

6 komentarzy:

  1. Jagoda Wysmulska
    jagodowo97@wp.pl
    grawer na torebce: Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika
    didi9@poczta.onet.pl
    grawer na torebce; never give up <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Weronika
    klamera111@wp.pl
    grawer na torebce: Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandra

    owyrzyk@gmail.com

    grawer: FASHION- me and my world ♥

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Julia
    julia-99-99@o2.pl
    grawer- Julia & Lila

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania Dziduszkiewicz
    nulasrula@gmail.com

    grawer: karma comes back around

    OdpowiedzUsuń