1/03/2012

Lilou !

Ok, kochani dzisiaj opiszę na moim blogu chyba wszystkim znaną bransoletkę Lilou, oraz jej lepszą alternatywę.



Co sądzę o tej bransoletce, hmm mnie akurat nie urzekła albowiem pół mojej szkoły ją nosi i już jest tak popularna jak trampki Converse.Poza tym jej cena wynosi od 80 zł w górę, co jak dla mnie jest dość śmieszne, ponieważ srebro lub złoto jakim są pokryte jest bardzo słabe i mało wartościowe.Chciałbym również wspomnieć, że chyba jedynym plusem jest to, że możemy na zawieszkę na nieść dowolny grawer, oraz pasek możemy przyodziać w perły, które muszę przyznać robią wrażenie.Podsumowując dla mnie jest totalnym kiczem i obciachem, ale dla tych co zabierali się do zakupu mam 100000 razy lepszą alternatywę z firmy APART. 



A oto jest kilka zdjęć Lilou: 










Mówiąc, lepsza alternatywa od Lilou myślę o bransoletkach z APARTU z kolekcji Fun&Fun. Szczerze mówiąc ja się w tych bransoletkach zakochałem, urzekły mnie swoją prostotą i wdziękiem.Bransoletki te, również mają kilka kolorów pasków, oraz kilka kształtów zawieszek.Kolejnym argumentem, który bardziej mnie przekonuje o słuszności zakupu jest fakt, że możemy ingerować w rodzaj materiału z jakiego jest wykonana wstępnie jest to zazwyczaj srebro rodowane z cyrkonią, ale ja mam na przykład białe złoto z diamentem.Najśmieszniejsza jest cena bo podstawowa wersja wynosi 59zł. 








**** Bransoletka pt. "One of a Kind " zawładnęła całą Ameryką mają ją: Madonna, Lindsay Lohan, Nicole Richie, Lauren Conrad, Audrina Patridge, Britney Spears, Vanessa Hudgens" itd.Szczerze mówiąc ja zamierzam ją zakupić !!! Cena 220 zł ****

Kilka zdjęć tej Bransoletki: 




Ps.Niedługo będę opisywał kilka innych rzeczy marki Lilou.



XoXo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz