2/26/2012

Konkurs !

Hej, kochani dzisiaj będzie dość nietypowy post, albowiem połączę konkurs z wiadomościami.
Jak się pewnie domyślacie na moim blogu walnęła 40 <haha> i dzisiaj,żeby wam poprawić humor bo jutro do SZKOŁY !!!!! ogłaszam konkurs !


Do wygrania uwielbiane przez was buty Jeffreya Campbella "Lita".

Może na początek trochę o tych butach.Same buty mają nieziemski design i zadebiutowały w zeszłoroczne wakacje.Te buty mają masę zwolenników i przeciwników.Mnie osobiście się podobają i dlatego są nagrodą w moim konkursie, ale żeby nie było tak pięknie wybrałem wam kolory, które według mnie są najciekawsze : * 





Oto zdjęcie butów, które są do wygrania :


1.

2.

3.

4.



5.

6.

7.

8.

9.
10.


**buty są oryginalne i będą zamawiane od dystrybutora projektanta**


Co zrobić,żeby wygrać ?


1.Musicie zostawić komentarz pt: "biorę udział, <podać numer stopy i buta, który was interesuje,maila,imię i nazwisko, oraz dlaczego ty masz wygrać>
2.Kliknąć "lubię to" pod tym postem.

TYM RAZEM MACIE ŁATWO BO NAGRODA JEST MAŁA :)

Konkurs trwa do: 20.03.2012 rok do godziny 24:00.


Ps:Wszelkie pytania proszę pisać na maila : lamodeonlyfashion@gmail.com


XoXo



8 komentarzy:

  1. numer buta -według rozmiarówki butów lita będzie to 40 lub 40,5
    interesuje mnie model numer 3
    mój e-mail to julunia37@o2.pl
    dlaczego chciałabym wygrać? uwielbiam twój blog. jest on często inspiracją dla mnie :3 gdy pierwszy raz zobaczyłam te buty po prostu się w nich zakochałam. marzę o takich. bardzo się ciesze że zrobiłeś taki konkurs. imponujesz mi bo jesteś jednym z niewielu chłopaków których znam, którzy tak interesują się modą i tak się na tym znają. poza tym osobiście cię znam i jesteś naprawdę wspaniałym człowiekiem haha <333 imię i nazwisko wyśle mejlem albo coś bo nie chce tu pisać : ** szczerze z nadzieją czekam na rozstrzygnięcie tego konkursu! bardzo chciałabym posiadać takie buty. wybrałam kolor czarny bo pasuje on do wszystkiego i jest bardzo efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  2. numer buta - 40
    bardzo chciałabym wygrać model numer 3
    e-mail:jagodowo97@wp.pl
    Jagoda Wysmulska
    Dlaczego mam wygrać ? Ponieważ bardzo mi się podoba twój blog i naprawdę śledzę go bardzo długo. Ubóstwiam twój styl i czerpie od ciebie inspirację.Nie będę pisała tekstów typu "kocham cię, buziaczki <33", ponieważ tak nie jest, i jeżeli nie wygram tego konkursy bo tak nie napisałam to trudno. Masz wspaniały styl,i myśle twoim powołaniem jest zostać projektantem mody. Bardzo się ciesze, że robisz takie konkursy, ponieważ jest wiele osób, które nie stać na takie obuwie, ale mają takie samo wyczucie stylu jak ty. Jestem Ci wdzięczna, że założyłeś tego bloga, i proszę rób posty częściej, bo zaglądam na twoją sronę nawet parę razy dziennie. Mam nadzieję, że chociaż w tym konkursie mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę udział :D
    numer buta-38
    model-10
    e-mail: klamera111@wp.pl
    Weronika Szprengiel
    Dlaczego mam wygrać?
    Pewnie nie będzie się tobie chciało pisać, ale zaryzykuję i mam nadzieję, że cię nie zanudzę :D Apeluję, że nie podlizuję się tylko piszę całą prawdę i to co wywnioskowałam z twoich postów.

    Twój blog pokazała mi koleżanka. Od tamtego czasu sumiennie odwiedzam go. Wiesz co to jest moda i podporządkowujesz się jej, ale łączysz także z nią swój styl i wychodzi to Tobie nieziemsko. Masz super outfity. Regularnie dodajesz posty. Wiesz jak zainteresować odwiedzających dlatego organizujesz mnóstwo konkursów. Publikujesz cudowne porady jak nie krzywdzić mody. Choć jesteś świadom, że niektórym to się nie spodoba nie przejmujesz się tym. Jesteś odważny, bo nie każdy chłopak odważyłby stworzyć takiego wspaniałego bloga jak ten. Wiesz dobrze co chcesz osiągnąć w świecie, a zwłaszcza mody. Bardzo cieszyłabym się, gdybyś tworzył i projektował ubrania, bo na pewno masz do tego wielki talent. Jesteś bardzo hojny co świadczy o twoim dobrym charakterze. Specjalnie dla nas piszesz i widać, że ci na tym zależy. Uwielbiam twojego bloga. Dajesz inspiracje wielu dziewczynom. Widać po tym jak piszesz, że jesteś miłą osobą. Chciałabym cię lepiej poznać. Każda pewnie marzyłaby o takich butach.Bardzo chciałabym więcej postów i niecierpliwie czekam na wyniki- nie ukrywam, że mi zależy. Pozdrawiam i mam nadzieję, że praca została napisana wyczerpująco i docenisz mój wysiłek :D

    Krócej:
    1. Twój blog jest super.
    2.Ty jesteś super.(tak sądzę)
    3.Znasz się i piszesz od rzeczy :D(płeć piękna lubi mieć wszystko precyzyjnie napisane)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział.
    Numer buta - 35
    Model-3
    email - boyfashion.xoxo@op.pl
    Łukasz Łukaszewicz

    Dlaczego mam wygrać ?

    Ponieważ uważam twój blog za sporą inspirację do tworzenia czegoś wspaniałego .
    Znasz się na modzie i wiesz co jest teraz trendy.
    Wiesz co z czym łączyć ,a to nie łatwe!
    Twoje porady trafiają w same sedno tego co potrzebujemy !
    Jesteś chłopakiem , ja jestem chłopakiem .
    Ty prowadzisz bloga o modzie , ja prowadzę bloga o modzie!
    To jest cos..Jest nas niewielu i to jest świetne! ;]
    Zajrzyj na mojego bloga i może obserwujemy siebie ? ;]
    Jeszcze raz świetny blog ! Props!

    WWW.BOYFASHIONXOXO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. numer buta - 40 lub 40,5
    Bardzo bardzo chem wygrać model buta numer - 3 : 3
    E-mail : juliusz-99-99@o2.pl
    Julia K........ moge nazwisko dosłać e-mailem ?
    Dlaczego mam ja właśnie wygrać ? Ponieważ bardzo i to bardzo jestem uzależniona od twojego bloga startowałam już w twoich konkursach pod innym e-mailem ale to zostawmy. Jesteś jedną z wielu osób która ma styl , humor i jest mega śliczna , nie wiem ale w przyszłości zostaniesz albo Stylistką albo modelką :)Jesteś przed nami widzami ktory to czytają i oglądają natchnieniem nie dla jednej dzewczyny pewnie ale i dla wszystkich tych które przyczyniły się do wzięcia udziału w tym konkursie , dajesz szanse dziewczyną których naprzykład nie stać na takie buty możliwość ich dostania ,nie zdajesz sobie sprwy ale dla tych dziewczyn może to być bardzo i to bardzo miy gest np jakby wygrały. Wszytskie mamy jakieś wady i zalety nie wszystkie urodziłyśmy się piękne i pachnące . W tym konkursie dajesz nam pczucie , że są jednak ludzie którzy wierzą wierzą , że wstaniesz następnego dnia iii będziesz miała odwagę i siłe napisać do nas nawet jak jesteś smutna i masz zły dzień...Dobrze dziękuje , że i ja mogłam się przed tobą otworzyć i dziękuje jeżeli innych to zaciekawiło Nie będę płakać jak przegram , bo przecież wstane następnego dnia i będe miała siłe na coś nowego na inny eksperyment życiowy...

    OdpowiedzUsuń
  6. rozmiar 39
    model 3
    E-mail ala1996@wp.pl
    imie i nazwisko Alicja Wójtowicz
    Dlaczego mam wygrać? Ponieważ lubie twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. rozmiar 38
    model 8
    mail:misqa1997@onet.pl

    Chciałabym wygrać, albowiem uwielbiam twojego i wchodzę codziennie, czytam go od początku założenia i bardzo przypadł mi do gustu.Poza tym jestem z biednej rodziny i nigdy nie będzie mnie stać na takowe buty, i może mi się poszczęści.

    Pozdrawiam cie i życzę Ci wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. super konkurs ;) fajnie by było żeby dziewczyna która wygrała zrobiła sobie zdjęcie w tych butkach i zeby to zdj wylądowało na twoim blogu:)))

    OdpowiedzUsuń