5/17/2012

Ootd !

Siemka dzisiaj będzie kolejny strój dnia z udziałem mojej Best Friend.


15 komentarzy:

  1. GŁÓWNO NIEMODA !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij słownik ortograficzny Misiaku.! ;*

      Usuń
  2. większego się nie dało tego dekoltu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie ma się mózgu to cycami się przyciąga uwagę facetów.

    OdpowiedzUsuń
  4. ,wogole co to za blo ? usun go lepiej ,... albo nie jak mi smutno mam sie z czego posmiac !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zadziorna biczys !! Jak,to ktoś napisał niżej korzystanie z słownika nie boli :). Pozdro

      Usuń
  5. O co wam wszystkim chodzi ? Dziewczyna prowadzi blog - dzieli sie z innymi swoją pasją. Jeśli coś wam nie pasuje to po prostu zachowajcie komentarze dla siebie. Pewnie te 4 komy przede mną pisała jedna i ta sama osoba, która ma coś nie tak z głową ! Według mnie blog jest spoko. < 3

    glass-windmill.blogspot.com < 3 Zapraszam do komentowania . ( :

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog bardzo mi się podoba, trafiłam na niego przypadkiem. Przyjemnie czyta się Twoje posty i ogląda Twoje kompozycje :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mam patrzec na te komenty to jest asz smutno i niechce, zeby ktos obrarzal mojego MACIÓSIA-CHŁOPAKA (od wczoraj morzna tak powiedziec) Macióś kocham cije i niepatsz na te bsdety <3 JESTEM TFOIM FANEM :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystanie ze słownika ortograficznego nie boli :)

      Usuń
  9. komentarze sa po to by wyrazac swoje opinie. nie tylko pozytywne, wiec ZAMKNIJ KURWA RYJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHEHHE, DOOOOBRE. ODRAZU WIDAĆ ŻE MÓJ ZIOM

      Usuń
  10. Blog jak najbardziej na tak (;
    " Anonimowym " się nie przejmuj ! ;*
    Parka idealna ! Aktualnie takowej poszukuję jeżeli ktoś miałby jakieś informacje proszę o kontakt, z góry dziękuję ;-)

    http://www.twocoffeeplease.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń