7/07/2012

Holiday !

Heeeeeeej, co tam u was słychać.Jak spędzacie wakacje ? Czy są to tylko mocno zakrapiane imprezy ? W moim wypadku wakacje to najlepszy okres w naszym życiu wtedy sobie robimy wszelkie postanowienia dotyczące tego, że schudniemy, że poznamy masę przyjaciół i przeczytamy wszystkie książki.Ja w swoje wakacje mam zamiar mega wypocząć i nie muszę to być wcale Malediwy, ale zwykle domówki u przyjaciół i jakiś jeden super wyjazd.Ja postanowiłem jechać na Opner-era wraz z moją przyjaciółką.Było super, ale nie pisał bym wam o tym by nie fakt, że spotkałem najpopularniejszą blogger-kę w Polsce MadameJuliettą z którą już miałem okazję poprowadzić krótką rozmowę na Feju.Trzymajcie się i oby to te wakacje były tymi najlepszymi, z góry sorry za wszelkie błędy ale post jest dość chaotyczny. 



Ps.Julietta jest najsympatyczniejszą osobą Ever : *








2 komentarze:

  1. super !! widziałam cię na openerze , chciałam podejść o autograf ale mi było głupio xD i nie byłam pewna czy to ty ,teraz juz wiem ze to byłeś ty ;c

    OdpowiedzUsuń