9/16/2012

† UNIF †

Przeglądając skrzynkę mailową wielu z was zadawało mi pytania na temat mody ulicznej czyli tzw. "Street Fashion". Postanowiłem, więc zacząć pokazywać wam najpopularniejsze marki, które zawładnęły szafami bloggerek.































UNIF wśród bloggerek :




Shirt-Unif  paniekscelencja.blogspot.com


Coat-Unif alicepoint.blogspot.com

Shoes-Unif  ihateblonde.com



Marina mimo, że nie jest bloggerką posiada buty Unif.



®zdjęcia pochodzą ze sklepu internetowego DollSkill.com®



xxx



8 komentarzy:

  1. świetny post, świetne rzeczy :) Jak mam zaobserwować twój blog? bo za cholere nie widzę tego obserwuj :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, bardzo dziękuje : )). Opcja jest na samym dole bloga, oraz pod komentarzami każdego posta !

      Usuń
  2. Super. <33
    Cieszę się, że dodałeś, coś na temat "Street Fashion".
    Bardzo podoba mi się ten styl.
    A dzięki zdjęciom mam nowe inspiracje.
    Na prawdę rewelacyjny post!
    Oby takich więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dodałeś na dole sklep i przejrzałam ofertę, ale przyznam szczerze, że nie lubię kupować przez internet w zagranicznym sklepie...
    Znasz może TAKI sklep internetowy tylko, że w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. polskiego sklepu internetowego z ubraniami marki Unif nie znam, ale jestem pewny, że ta strona jest pewna bo większość osób robi tam zakupy, jeżeli chodzi o buty to jest strona o nazwie solestruck.com i tam są wszystkie buty tej marki również jest sprawdzona ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc. ;**
      Świetny wybór na tej stronce solestruck.com . <3
      Gorzej, że nie mogłam się zdecydować. ;pp

      Usuń
    2. Spoko, jak coś to pisz na maila a postaram Ci jak najszybciej odpisać : )

      Usuń