2/08/2013

Info !

Haaaaloooo !!! Dawno mnie tutaj nie było ,za co mocno przepraszam,ale było to spowodowane szkołą !!!!!!Poza tym chcę wam mocno podziękować za super odzew co do ostatniego posta o PEWNOŚCI SIEBIE, bardzo mnie to cieszy i motywuje ;)) Postaram się teraz pisać częściej, wręcz jestem tego pewny, że tak będzie.Mam zamiar zrobić kilka super kolaboracji z JUTJUBERKAMI i innymi super ludźmi..Piszcie w komentach jakich postów oczekujecie, oraz co byście chcieli na tym blogu ! hihihi a teraz możecie mnie śledzić na INSTAGRAMIE. Wszystkich chętnych zapraszam @wonderland7477 będziecie mogli śledzić mnie na bieżąco.Bardzo mocno was kocham : *



XoXo

6 komentarzy:

  1. JUŚ WYSŁAŁAM ZAPROSZENIE NA INSTAGRAMIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog Xxxx
    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. sorry że pytam tutaj ale ile masz lat? :D
    a tak a pro po to może byś założył aska albo coś, hmm?

    OdpowiedzUsuń