8/17/2014

6 kroków do idealnych brwi !

Wraz z modą zmieniają się również trendy w makijażu,  w tym sezonie królują mocne, dobrze podkreślone brwi.Jak uzyskać efekt nieprzerysowanych, sztucznych i komicznych brwi ? Mam dla was w 6 krokach tutorial, który zrobiła specjalnie dla mnie moje  koleżanka Dajana, której bardzo dziękuje. Zobaczcie !

 1.Na początku przeczesujemy swoje brwi

 2.Rysujemy cieniem do brwi kształt jaki chcemy uzyskać.Pamiętajcie koncertujcie kolor głównie na końcu brwi, tak by uzyskać jak najbardziej naturalny efekt.

3.Przeczesujemy brwi i nakładamy  żel utrwalający do brwi.

 4.Na końcu malujemy białą kontrastową kredką linie tuż pod brwiami.

I gotowe  mam nadzieję, że post wam się przyda i uda mi się namówić Dajanę na więcej postów o tej tematyce !

ps. z góry przepraszam za jakość -zdjęcia były robione iphonem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz